piątek, 7 sierpnia 2015

21. Cześć Sora!

Hej,
czy w ogóle ktoś jeszcze żyje?


Moje lalki przez te upały straciły wszelkie chęci do zdjęć, bo pozują beznadziejnie.. A może to ja nie potrafię ich ustawić? Mniejsza z tym. Głównie chodzi mi o to, że przez tą piekielną pogodę nie mam siły na nic. Trudno też zrobić mi jakiekolwiek zdjęcia, bo gdy wyjdę z domu na tę patelnię, momentalnie upadam z wyczerpania. ;A;
Szczerze powiedziawszy wolę siedzieć w domku z mrożoną herbatą/cappuccino i oglądać The Walking Dead, w napięciu oczekując na sezon szósty.. Powyższy gif jest właśnie z tego serialu. Chyba nigdy nie wspominałam, ale kocham zombie. (。・ω・。)ノ♡

No ale jakoś się w końcu zebrałam (ba, musiałam nawet) i zrobiłam kilka "suchych" fotografii. Suchych, ponieważ to dopiero początek spamu. Obecnie przebywa u mnie na wakacjach przemiła panienka pullip o imieniu Sora. Jest bardzo wdzięczną modelką, uwielbiam ją w każdym calu. ♥
Ów lalka należy do Oltasiヽ(*≧ω≦)ノ











 Śliczna, prawda? *^*
Do następnego!

~♥♥♥~

9 komentarzy:

  1. Przecudowna ^^
    Nie tylko tobie upał daje popalić...i to dosłownie :D
    Pięciu minut nie mogę wytrzymać! Nawet w cieniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Ej ja też padam, temperatura taka, że można się usmażyć ;/ zero chęci do lalkowania mam. Może się zmieni jak przyjdzie nowa ;)
    Dzięki ^^ dziewczyny w końcu wskoczyły w coś letniego ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice! follow me on gfc and i follow you back! now i follow you on Google +i hope you follow me too! kiss! 👄

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosze. Seila love. Kocham ją pod każdym względem. ❤❤

    www.marzenialalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna lala i zdjęcia ;> Temperatura powyżej 29 stopni, to zła temperatura :'D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia!
    Sprzedaję moją Dal Dotori, może ktoś się zainteresuje?
    http://olx.pl/i2/oferta/lalka-kolekcjonerska-dal-dotori-pullip-bjd-akcesoria-obitsu-CID88-IDbcI7B.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna :) ma genialny mnakijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń