niedziela, 26 lipca 2015

20. Dwa kwiaty

Cześć,
właśnie dzisiaj wróciłam do świata żywych. Dosłownie! Pochwaliłam się w ogóle miejscem mojego tygodniowego wyjazdu? Wydaje mi się, że nie, dlatego teraz opowiem króciutko o tej przyjemnej miejscowości. Nosi ona nazwę "Mrzygłody". Trochę śmieszna, ale bardzo mi się podoba. Jest to wieś położona w województwie podkarpackim prawie, że na granicy z Ukrainą. Turyści, którzy orientują się w tamtejszych okolicach, nazywają je pieszczotliwie "Małymi Bieszczadami". Ψ(´▽`)Ψ

Jestem bardzo zadowolona z moich skromnych wakacji. Zrobiłam mnóstwo zdjęć, widziałam nawet dwie sarenki i dwa zające oraz popielicę. Słyszałam szczekanie koziołka i zostałam strasznie pogryziona przez okropne gzy (Giez bydlęcy duży, potocznie nazywany bąkiem, muchą końską). Te muchowate są o wiele gorsze od komarów. Ich  bolesne ugryzienie utrzymuje się przez kilka dni (ja nadal mam ślady), niesamowicie swędzi i doskwiera, ale w gruncie rzeczy cieszę się, że wypoczęłam na łonie natury. Mair i Hanako chyba też, ponieważ zostały solidnie obfocone, co z moim lenistwem nie spotyka ich często. o(>< )o

A co do dziwnego tytułu.. Czy można porównać lalki do kwiatów? Myślę, że tak. Kiedyś napiszę o tym osobną notkę, a dzisiejszy tytuł wynikł z tego, że na zdjęciach lalkowych dominują kwiaty, ot co.

Także zapraszam wszystkich na świeżutkie fotografie, (naprawdę świeżutkie!). Mam nadzieję, że jakościowo już trochę lepiej, gdyż zakupiłam tymczasowe baterie do aparatu, ale podobno blogger lubi jeść..
Ciekawostka: W ciągu dwóch dni się zużyły.. Ale na szczęście miałam zapasowe!

H: Moje powołanie to..

H: Cały dzień leżeć i nic nie robić... (─‿‿─)
























 { Hmm.. a cóż to za dziwna poza? }

{ O, i kolejna.. } 











Do następnej notki! ლ(╹◡╹ლ)

7 komentarzy:

  1. O, Izu w końcu wróciła! Nie mogłam się doczekać na nowe zdjęcia Mairwen i Hanako, cudne są, tak samo jak i zdjęcia. Pozdrawiam! :3

    Kosiarka *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PATIIIIIII!!! TY ŻYJESZ! :D ♥♥ // niezalogowany, leniwy Airon

      Usuń
  2. Super zdjęcia :3 Ładnie są tam widoki *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :3 Ładnie są tam widoki *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze te twoje lale ^^ Hanako szczególnie <3
    Fajnego jaszczura dorwałaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. byule są takie urocze ze łał *____* i tę zielone chipy <3 śliczne zjęcia

    OdpowiedzUsuń