wtorek, 25 sierpnia 2015

23. Sora po raz ostatni

Cześć,
szczerze powiedziawszy zdjęcia miałam już dawno zrobione. Po prostu tak jakoś nie chciało mi się tu nic dodawać.. Wiem, że to straszne! Ale miałam masę innych zajęć. W życiu nie przypuszczałabym, że końcówka wakacji okaże się tak dla mnie pracowita.
Ciekawa jestem czy cieszycie się z powrotu do szkoły, który nastąpi już za tydzień? Ja tak i to nawet bardzo! (^__^)''~
Okej, już nie przedłużając wrzucam zdjęcia. Jakoś mam dzisiaj brak weny, aby napisać dla Was coś więcej.








....



A w następnej notce (jeżeli uda mi się zrobić zdjęcia);
Panienka Shiro ♥


I tą słodkością kończę dzisiejszy post. ;)
Do napisania! ♥

10 komentarzy:

  1. Co u Ciebie tyle pięknych panien siedzi? :D Skądś Shiro kojarzę, oświecisz mnie skąd?

    OdpowiedzUsuń
  2. Żegnam się z Sorą ;3;
    Ale czekam na Shiro! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Żegnaj Sora. Ale tej uroczej niebieskowłosej panienki nie mogę się doczekać :33

    OdpowiedzUsuń
  4. Sora jest piękna a Shiro świetnie zapozowała :) zdolna dziewczyna :)
    Dziewczyny jak zawsze zadowolone, szkoda, że nie mam czasu ani chęci im czegoś uszyć, zamiast dziergać i dziergać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łojesu, jaka ta Sora urocza i jakie ma śliczne włoski /)*3*(\
    *nie potrafi okazywać uwielbienia i pisać kom, przeprasza :C*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Platynka! ♥
      Dziękuję Ci ślicznie♥

      Usuń
  6. Booże,taka smutna i spokojna zmieniona na coś tak uroczego,ale zmiana tematyki ♥.Kocham Sorę,ale Shiro jest taka słodka że będę rzygać tęczą.

    Pozdrowienia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie wiem, dla mnie początek szkoły = brak czasu ;A;

    Ile miłych słów o Shiro ^-^ Miód dla moich uszu!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia masz cudowną siwowłosą pannę :) zapraszam do mnie na nowy post :) http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń