wtorek, 11 sierpnia 2015

22. Portret

Cześć,
nie wierzę, że po czterech dniach, piszę kolejną notkę! O(≧∇≦)O
Dziękuję wszystkim za miłe komentarze pod poprzednim postem.ヽ(;▽;)ノ  Cieszę się, że spodobała wam się Sora. Na pewno zobaczycie ją jeszcze kilka razy na moim blogu. (✿◠‿◠)   No cóż ja poradzę, że tak kocham tę pannę? I jeśli mam być szczera, to genialnie pracuje mi się z pullipami. Jeżeli zbiorę pieniądze na czas, to chyba już wiem jaka lalka u mnie zamieszka. Ale spokojnie, Hanako nie ma powodu do obaw, bo tę rybkę również darzę wielką miłością. ♥
Dzisiaj zrobiłam trochę zdjęć niby "portretowych". Niby, bo nie wiem czy z całą pewnością mogę je tak nazwać. Chciałam głównie pokazać piękny makijaż Seily (tak to się odmienia?), jej cudowne spojrzenie i wig, który wystylizowałam na lekko poczochrany. I tu jest moje wielkie zdziwienie - jestem zadowolona ze zdjęć. To zjawisko jest niebywale u mnie rzadkie, dlatego raduję się podwójnie. Ψ(´▽`)Ψ
A Wy co o nich sądzicie? ♥













♥ ~ Do napisania ~ ♥

11 komentarzy:

  1. Ojej *.* Jakie śliczne zdjęcia.
    A-ale jak mam być szczera... to ten wig, albo po prostu uczesanie ją tak troszkę postarza :< Chyba, że to efekt zamierzony! To przepraszam ;-; Ale to i tak nie zmienia faktu, że ona jest prze-cu-do-wna!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zdecydowanie troszkę ją postarza. ;D
      Ale tak, to był raczej efekt zamierzony.
      Chciałam pokazać jej piękno i słodkość, a jednocześnie mroczność i powagę, bo tak właśnie postrzegam ten model. ^^
      Dziękuję Ci ślicznie. ♥

      Usuń
  2. Nawet nie wiedzialam ze ten model moze byc taki cudny ;-; swietne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona ma obitsu? A jest dopasowane kolorystycznie? Pytam, bo ma taki dziwny odcień skóry :) Ale i tak jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma obitsu. Jest jak najbardziej dopasowane kolorystycznie, z tym, że to obitsu miękkie. Po prostu ubrudziło się od ciemnych ubranek. Takie zabrudzenia można spokojnie usunąć, także bez obaw. ;)
      Dziękuję uprzejmie. ♥

      Usuń
  4. Lubię Seilę, to śliczny model. W tej stylizacji mi się za bardzo nie podoba, ale nadal jest urokliwa (hehe, ja tylko lubię Sei w teatralnych stylizacjach) ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. ♥
      Seile można różnie stylizować, jednak ja ją najbardziej lubię w ciemnych kolorkach. ^^ Popracuje jeszcze trochę nad jej uczesaniem i strojem.
      Mam nadzieję, że następnym razem bardziej przypadnie Ci do gustu! ;D

      Usuń
  5. Kurczę, na pullipstyle jakoś mnie do niej nie ciągnęło, a teraz sama się sobie dziwię, piękny model! I wygląda dość dorośle, dobrze jej tak ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Panna cud, miód i orzeszki ;3 Cudowną masz modelkę. Ma ślicznego wiga. Ten kolor jak najbardziej do mnie przemawia. Nie dziwię się, że tak zdjęcia Ci się chce robić.

    OdpowiedzUsuń
  7. ona przypomina mi pewną wokalistkę Annie Clark (st. vincent) . i faktycznie, ma mega makijaż *___*

    OdpowiedzUsuń