piątek, 24 kwietnia 2015

15. Urodzinowe ogrodniczki

Czeeść! ~(★^O^★)
Jak tam u was? Przyznam szczerze, że u mnie dość słabo, no ale cóż. Przynajmniej pogoda jest piękna, aż chce się żyć! ...
Dzisiejszego posta dodaję trochę późno, ale muszę to zrobić dokładnie 24 kwietnia 2016 roku ponieważ to niezwykle ważny dla mnie dzień. Hanako obchodzi dzisiaj swoje urodziny! Aż trudno mi uwierzyć, że ten szkrab mieszka u mnie już dwa lata. Jestem do niej bardzo przywiązana, gdyż to moja pierwsza lalka i to właśnie z nią spędziłam chyba najlepsze chwile lalkowania. ( ´ ▽ ` )ノ  Jeśli mam być szczera, to wcześniej nikomu i za nic nie uwierzyłabym, że moją pierwszą lalką kolekcjonerską zostanie byul. Kiedyś bardzo ich nie lubiłam. Gustowałam właściwie tylko w dalach. Początkowo miałam kupić little dal, potem Dal Fiori, a następnie zachorowałam na Dal Jolie. Historia z kupnem Hanako jest w sumie krótka, bo z tego co pamiętam Dal Fiori i Jolie zostały wyprzedane, a ja z ciekawości oglądałam byule. Gdy zobaczyłam Byula Siry, momentalnie się w nim zakochałam. To była ta pewna lalka, ta która pierwsza będzie towarzyszyła mi w tym magicznym świecie. W dalszym ciągu czuję do niej to samo, tak jak wtedy gdy zobaczyłam ją pierwszy raz. ''Piękna, cudowna, śliczna, muszę ją mieć''. I mam ją. Później dostała obitsu, nowe chipy i fur wiga. Wygląd może niezbyt ''wymyślny'', ale ja nadal jestem w niej zakochana po uszy.(´ω`♡%)Bardzo mi się podoba. Dodatkowo pasuje jej niemalże każdy styl. Potrafi być słodka i dziewczęca, lub opryskliwa i niegrzeczna. Ma wiele twarzy, jak to się mówi. Nad jej ostateczną osobowością wciąż pracuję i jestem już blisko końca. Mam nadzieję, że nigdy nie przyjdzie mi do głowy, żeby ją sprzedać.. Jejku, co ja piszę. Za bardzo ją kocham, żeby to zrobić! (●´∀`●)  


Sto lat, Hanako!

Zastanawiam się czemu nie wychodzi mi pisanie tematycznych postów. Mogłabym teraz dać stare zdjęcia Hanako, powspominać pewne rzeczy, rozpisać się bardziej na jej temat.. Ale oczywiście przygotowałam coś innego. Całkiem dawno zakupiłam różowe ogrodniczki w kropki, które ociekają słodkością. Dotąd Hanako się w nich nie pokazała ponieważ.. Ubranko specjalnie czekało na to, aby zaprezentować się właśnie dzisiaj! Więc zapraszam na zdjęcia (no historyjkę taką)  i ostrzegam: dzisiejszy post zawiera elementy yuri. (ale lalkowe yuri jest słodkie >w<)

H: I jak Mair? CZY JUŻ OŚLEPIA CIĘ BLASK MOJEJ CHWAŁY?

M: Hhih, no pewnie.. ♥

H: Ekhem, więc.. Jam jest Magiczna Dziewczynka Vastoz Hanaus VIII, prawowita dziedziczka rodu państwa Nearleviu! 

H: Khyhkhy.. Władam potężną magią jak widzicie.. 

H: Kto nie będzie mi posłuszny, zginie! Khyhykhy...

H: Siostrzyczko, widzę, że znowu naczytałaś się za dużo mang.. Zresztą nieważne. Dzisiaj są Twoje urodziny i mam dla ciebie prezent, hih.

H: Nie przeszkadzaj mi zła kobieto, właśnie odprawiam rytuał magii! Te ogrodniczki posiadają niezwykłą moc.. Mogę to wykorzystać..

tup, tup.. ~ *ślizg*


H: Coś ty zrobiła?!?!?!? To była najważniejsza część zaklęcia, jak mogłaś.. Spotka cię za to kara! Mairwen, co ty ro..


H: ∑(O_O;)
*cmok*

*chwilę później*

M: I jak podobał Ci się prezencik? ♥

H: J-Ja.. A-Ale..

H: Cz..Czemu ty.. mnie.. 

H: .... Baka!!!! >////////////<


I na koniec jeszcze trzy zdjęcia samych ogrodniczek. ^ ^ ''




 Mam nadzieję, że notka się podobała!
A blogger chyba coś śniadania nie jadł, bo jakość lekko poszła.. ><
No cóż.
Do następnego! ~ ♥

13 komentarzy:

  1. cudowne te ogrodniczki :*
    http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to najlepszego <3
    Fajna historyjka :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze ogrodniczki w śliczne kropeczki *o*

    rozowykwiatlotosu.blogspot.com
    fitisequalhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Shōjo Ai widzę :) Spodenki super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat Hanako ;D
    Świetna historia *3*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zanim całkowicie się rozpłynę to życzę dla Hani lalkowego sto lat! Mair ty niegrzeczna :p Piątka! Cudowny prezent dla siostry zrobiłaś xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Przekaż Hanko życzenia urodzinowe! Jeju, zaczęłam się rozpływać gdy Mair pocałowała Hanako. To było takie urocze! Więcej takich historyjek z nimi! Idealnie do siebie pasują, nah.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojojoj, ja tu yuri nie widzę, tylko zwyczajne shoujo-ai ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) to już tyle czasu :) ze mną Amelia jest ponad rok :)
    Ogrodniczki wyszły świetne! Bardzo mi się podoba ten materiał, jest taki słodki ^^
    Dzięki, zależało mi na takich typowo yukatowych fryzurach ale mają tal długie wigi, że trudno coś zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione Sto lat Hanako!
    Ogrodniczki są bardzo urocze!~
    A historyjka i zdjęcia świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja prześliczna lalka ma urodziny dzień przede mną.:D

    OdpowiedzUsuń