piątek, 10 kwietnia 2015

14. Słonecznik

Cześć! (`・ω・´)”  
Jak tam spędziliście święta? Ja byłam strasznie zasłodzona wszelkimi rodzajami ciast, lecz chyba z przejedzeniem w moim przypadku było o wiele gorzej na święta Bożego Narodzenia. Hyhy, czyli jeszcze żyję.
Ostatnio pogoda się unormowała, przeszły jej humorki i dzisiaj obdarzyła nas pięknymi, słonecznymi promieniami. (´∀`)♡  Oczywiście prosto po szkole, bo akurat kończyłam o godzinę wcześniej (wspaniały piąteczek) i mogłam się szybko zorganizować, ruszyłam na zdjęcia! Grzechem byłoby nie wykorzystać takiej cudownej pogody. Miałam idealny plenerek, jeszcze za czasów dzieciństwa tam przychodziłam. Niestety zaszły w tamtym miejscu wielkie zmiany. Chyba niedługo wytną cały sad i miasteczko ruchu, ponieważ już zlikwidowali skate park. Swoją drogą bardzo fajny. Naprawdę zrobiło mi się przykro, gdy zobaczyłam te ciężarówki i tony gruzu.. Tak się tylko teraz zastanawiam, co zostanie z tego świata za kilkadziesiąt, a może nawet już kilkanaście lat? ~(>_<~)  
Nie ma złego co by na dobre nie wyszło i może mi w jakimś znaczeniu wyszło, lecz w dalszym ciągu odczuwam duży smutek. Czuję się dokładnie tak jakby ktoś teraz zabrał mi moje cenne wspomnienia i bezlitośnie je zniszczył.. No ale nie mam zamiaru się tutaj wyżalać, bo zrobi się bardzo długi wpis. Poszłam troszkę dalej na ''Górkę Indiańską''. To też ciekawe miejsce, ale dość sporo ludzi. No ale jak już pokonałam taki kawał drogi to wypadałoby zrobić chociaż kilka zdjęć. Po paru pstryknięciach aparat piszczał, że jest rozładowany, głodny i chce spać.. Ja to mam szczęście. (⊙…⊙ ) Jednakże jestem okrutna i udało mi się wykrzesać z niego resztki sił. Dlatego bardzo przepraszam, że zdjęć jest trochę mało, że na niektórych włosy bezczelnie latają po twarzy lalki, że pozy może nie zbyt fajne, no ale przyznam, że wszystko było robione na szybko z rozgniewanym aparatem i tłumem ludzi, więc to malutki cud, że dzisiaj dodaję notkę! (^~^)   





Mairwen bardzo, ale to bardzo podoba mi się w tej sukience, aw. ;u; Stąd też tytuł posta, gdyż sama sukienka kojarzy mi się ze słonecznikiem (może to przez te doszyte, żółte kwiatki?), a dodatkowo Słońce dzisiaj szalało, na naszą korzyść. (chyba)






Uwielbiam fotografować lalkowe buty, stópki i nóżki. ;u;




Do następnego!

12 komentarzy:

  1. Ojej, a skąd ja znam tą sukienkę? :D Jak one latają po świecie. :p
    Mairwen jest przecudowna, tak delikatna i po prostu idealna. :3 Też się czasami zastanawiam co się stanie z tym światem. Pamiętam jak obok mojego bloku rozciągały się takie małe laski, bagna, biegaliśmy po nich jako dzieci, a teraz? Najechało ciężarówek, wszystko wykopali i teraz nawet przez balkon nie chce mi się wyglądać bo jedyne co tam widzę to rozkopany dół z wodą. .-.
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to jak się tak zastanawiam to też się boję... ale po co zamartwiać się tym co się stanie? Lepiej pocieszyć się tym co mamy :3 No i zdjęcia mimo tego, że są robione na szybko są naprawdę ładne :D (Trochę Ci tej panny zazdroszczę >.<)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mairwen pięknie wygląda w tej sukience <3 Do tego jeszcze tak ładnie słoneczko świeciło :3 Cudne zdjęcia :D

    http://fitisequalhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obcięłaś jej włosy!!
    Te długie loki!
    I tak jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją już ze skróconym wigiem, ale jest tak świetnej jakości jak na stockowy wig, że nawet nie tęsknię za tymi lokami. ;)

      Usuń
  5. Mairwen jest strasznie urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, piękna sukienka ;) Mairwen to małe cudo *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mairwen- kocham Cię :') A słońca zazdroszczę, bo nie zdążę wziąć aparatu i się ubrać, a tu- deszcz. W końcu ,,Kwiecień plecień". Ja też muszę się zmotywować i coś napisać.

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia ;) Grell i Ja zapraszamy na moją nową sesję z Leną ;)
    http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim mieście, w Polsce rozkopali cały park, do którego przychodziłam w dzieciństwie. Zmieniło się tam trochę, niby na lepsze, ale ja tam nie wiem, bo nie miałam okazji zobaczyć, ponieważ mieszkałam już w Anglii ;-; Ostatnio pogoda u mnie bardzo dopisuje (dzisiaj 21*C w cieniu *^* ♥). Ale zabrać się nie mogę z aparatem na dwór ;__; Ten leń~~
    Najbardziej podoba mi się czwarte zdjęcie, bo na twarzy Mairwen jest cień, ale bardzo ładnie widać jej twarzyczkę. Bardzo ładnie to wygląda :3
    Pozdrowionka!~~♥ ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ten świat mały ;D
    >ahgfg Hyouka! *-*<
    Nóżek nigdy za mało, a Mairwen idealnie pasuje ta sukienka :3

    OdpowiedzUsuń