piątek, 3 kwietnia 2015

13. Wiosno, gdzie jesteś?

Witam! \(^ ^)/ 
Wiosna chyba odeszła od nas na dobre.Tak się cieszyłam pięknym słońcem i ciepłem, a tu nagle deszcz i śnieg. Wczoraj prószyło u mnie calutki dzień. No cóż, a miałam w planach sesję, poświęconą wyłącznie Mairwen. Najwidoczniej będzie musiała poczekać. (>人<) Dzisiaj ruszyłam się z kanapy, bo przecież wypadałoby jeszcze coś naskrobać na blogu przed świętami. Chciałam zrobić tematyczną notkę, ale nie wyszło. Wzięłam Hanię, przebrałam, uczesałam i kilka zdjęć powstało, chociaż światło nie chciało z nami współpracować. Cóż, dzisiaj się nie rozpisuję, bo pogoda odebrała mi wszelkie chęci do tego. ~(>_<~) 



H: Wiosno, gdzie jesteś?









A na koniec życzę Wam wesołych, spokojnych, a przede wszystkim rodzinnych i zdrowych świąt!
Gdyż pewnie pojawię się na blogu dopiero po świętach.
Smacznego jajka i mokrego dyngusa!

12 komentarzy:

  1. Dzięki za życzenia, nawzajem :3
    Cudowna ta twoja Hania<3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też wiosna sobie gdzieś poszła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!
    Najbardziej podoba mi się 5 :3
    Niestety u mnie też jest taka pogoda..

    OdpowiedzUsuń
  4. Hania jest urocza (i ślicznie ubrana), ajj, jeszcze trochę i zacznę żałować, że sprzedałam swoją Byul! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hania. <3
    Tobie również życzę wesołych świąt, oraz oczywiście bogatego zająca. :P
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wraz z Hanią wyczekuję wiosny :(
    Również życzę zdrowych, wesołych świat! :D

    http://fitisequalhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak szłam święcić koszyczek, to śnieg padał T^T
    Wesołych~~~!

    OdpowiedzUsuń
  8. Smutna rybka, moje foszki też, wiosny dalej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękną Byulkę <3 Ja w lipcu zamówię swoją wymarzoną Byul :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :) potrafią rozpogodzić mi nawet szary dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też już czekam na wiosnę :c
    Zdjęcia świetne, tak samo jak laleczka :3

    OdpowiedzUsuń
  12. no właśnie ja też chcę wiedzieć gdzie ta wiosna? a zdjęcia cudowne :) zapraszam do mnie http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń