sobota, 30 maja 2015

16. Naucz Mnie

Cześć..!
Przychodzę z nową notką po długiej nieobecności. Szczerze mówiąc, sama nie wiem jakim cudem czas mi tak szybko zleciał. A przyznam, że jestem teraz zajęta i trudno złapać mi oddech. Zapisałam się na wolontariat w schronisku. To świetna sprawa. ^^'' Uwielbiam tam przyjeżdżać i pomagać psiakom, cudowne są. ^▽^♡  Poprawiam oceny na wyższe, gdyż bardzo zależy mi na dobrej średniej. Szykuję się do wyjazdu, który mam za tydzień. Biorę udział w licznych konkursach i przedstawieniach. Jednak największą część mojego wolnego czasu pochłania... Wiedźmin 3! Zdecydowanie warto było czekać 3 lata na trzecią część. Nie żałuję żadnego wydanego grosza. Kocham całą sagę poświęconą Wiedźminowi, a co dopiero gry! Pierwszą i drugą część przeszłam kilka razy. Aww..~ (≧∇≦)/  

A tak poza tym miewam się dobrze, dziewczyny też nie narzekają. Dzisiaj prezentuje się Hanako.

Tytuł posta zaczerpnęłam z piosenki, którą ostatnio usłyszałam w telewizji. Spodobała mi się, polecam przesłuchać. \(^ ^)/  


. . .

Oczywiście gdy znalazłam trochę czasu i wybrałam się na zdjęcia, zerwał się ogromny wiatr, chociaż wcześniej pogoda była wręcz idealna. No cóż, udało mi się pstryknąć kilka zdjęć, mam nadzieję, że nie wyglądają tak źle.. (/_\)









B o n u s i k :
Mój świniak pozdrawia wszystkich lalkowiczów. ♥


7 komentarzy:

  1. Teraz każdy poprawia co może, ale na szczęście już wkrótce wakacje!♥
    Uwielbiam Hanako! O(≧▽≦)O Jak zwykle we wszystkim jej dobrze - od czarnych kreacji, przez słodziutkie bluzy, do takich zwiewnych, delikatnych sukieneczek...
    Najbardziej urzekła mnie ostatnia fotka Hanako ^-^ No i oczywiście ten PRZESŁODKIGENIALNYIWOGÓLE świniak :'D




    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedźmin 3. Może kiedyś zagramy.
    Zdjęcia są cudne, Hania wygląda w tym cudownie i delikatnie, oraz... Mors się pojawił. Świetny post, ale milej czyta się dłuższe wypowiedzi od Ciebie. Cudnie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. źle? Te zdjęcia są cudowne!
    Hanako jest przeurocza <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są bardzo fajne :) Ach, ten czasobrak... Ostatnio cierpią na niego wszyscy - to chyba baaardzo zaraźliwa choroba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hanako taka cudowna <3 jak ja jej dawno nie widziałam...
    muszę wreszcie po torturować Twoją świnkę B)) /szykuj się mała/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd, zdjęcia, lalka, to wszystko jest takie urocze *^*
    Bardzo ładne zdjęcia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Hanako jest cudowna, podziwiam pracę w schronisku, nie dałabym rady, od razu chciałabym wszystkie zabierać do domu, pewnie dlatego mam pięć kotów ;D
    Wiedźmin wiadomo :D też cierpię na brak brzęczącej monety, dlatego wyjeżdżam we wtorek ;) będzie na lalkowanie ;)

    OdpowiedzUsuń