niedziela, 25 stycznia 2015

9. Rajstopki~

Cześć! ♥
Właśnie mija pierwszy tydzień ferii, w moim przypadku. Drugi zapewne też tak szybko zleci. No cóż..
Szczerze mówiąc w większość wolnego czasu spędziłam na leniuchowaniu.. Ale niezupełnie! Przeczytałam dwie książki mojej ulubionej pisarki Agaty Christie, oraz 4 księgę Zwiadowców. Dzisiaj zabieram się za 5. *^*
I wreszcie poskromiłam maszynę! Od niedawna jesteśmy bardzo dobrymi przyjaciółkami. Właściwie babcia pokazała mi, jak się nią zajmować, a kochana Oltasia dała mi materiały i podzieliła się wykrojami pokazując wszystko po kolei jak pozszywać. No cóż, z bluzami na razie mi nie idzie.. Gubię się przy ściągaczach i tym całym zszywaniu. XD Ale za to opanowałam już rajstopki! Więc dzisiaj Hanako chętnie je zaprezentuje. Ogólnie uszyłam 4 pary, w tym jedna wyszła mi super dopiero za trzecim razem, druga jest z podwójnego materiału więc było troszkę ciężko dlatego ma pewnie niedociągnięcia i nie wiem co z nią zrobić, trzecia jest super, a czwarta była się za mała, ponieważ materiał później wcale nie okazał się taki rozciągliwy.. Jednakże jestem bardzo zadowolona! =^w^=

Cudowne bluzy by Oltasia, mniej cudowne rajstopki by ja ~

Zestawik pierwszy~





Zestawik drugi~ 





A teraz czas na sukienki i bluzy. Muszę się w tym podszkolić, bo niedługo będę miała dużo szycia..... :)
Do następnego! ヽ(*≧ω≦)ノ

9 komentarzy:

  1. Fajnie Ci te rajtki wyszły :) Ja właśnie teraz również poskramiam maszynę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw drugi zdobył wszystko! Jest świetny! :D Powodzenia w poskramianiu maszyny, jak to ujęła Nela. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj się wybieram do babci dalej poskramiać maszynę xD w zeszłym tygodniu złamałam dwie igły, ale mam nadzieję, że już lepiej mi pójdzie :3 Śliczne te Twoje rajstopki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te ubranka, sama bym takie chciała. Ja także kiedyś próbowałam poskromić maszynę, nie udało się niestety i byłam zmuszona oddać ją mojej babci. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ma słodziaśną bluze! :3 Świetne zdjęcia c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne rajstopy, podoba mi się też bluza w misie. Zazdroszczę maszyny, jedyna jaką miałam to była tania z tesco i bardzo szybko się popsuła, przez co mam uraz do maszyn i szyję ręcznie, a to się strasznie dłuży :) Ogólnie przyjemny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zestawiki :)
    Dziękujemy za miłe słowa, niestety chyba czeka nas operacja brzuszka :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Hania jest tutaj tak ślicznie ubrana. Te ciuszki są świetne. Oezu, muszę jeszcze się dogadać z Oltasia, ma dziewucha talent. Mówiłem Ci to wcześniej, ale ta spineczka serio mi bardzo nie pasuje, bru. Ale e tam, nie zmienia to faktu że cudo!
    Poza tym, czy ja widzę Hankę walającą się po książkach Cycero.. Tylko nie mów mi że ty czytasz te cegiełki. Pozdrawiam i czekam na kolejne posty biedaku!~

    OdpowiedzUsuń