sobota, 17 stycznia 2015

8. Pingwinek! (●´∀`●)

Cześć!
Jak tam u Was? U mnie na szczęście zaczęły się już ferie, bo praktycznie od razu po świętach nauczyciele strasznie naciskali. Cały czas testy i kartkówki. No cóż, mam nadzieję, że później troszkę odpuszczą. ;3;
 Ślicznie dziękuję za wszystkie komentarze, które pojawiły się pod ostatnim postem! ♥



Niedawno odwiedzając  Claire's znalazłam kigurumi (strój zwierzaczka, piżamka) w dziale  wyprzedaży. Domyślam się, że miało to być jakieś ''etui'' na telefon, ale uważam że lepiej prezentuje się jako lalkowe kigurumi. Była żabka i pingwinek. Jednakże słodziutki i pulchniutki pingwinek z różową kokardą zdecydowanie wygrał! >w<


Ten uroczy pyszczek pingwinka *^* Szkoda, że 'kaptur' jest za mały i nie wchodzi na głowę ;w;





Niestety rękawy są troooooszkę za długie ale uważam, że to na swój sposób urocze.





Niedawno przyszła mi paczuszka z wygranego Candy u Toshiko Uri. Hanako jest bardzo zadowolona (zresztą ja też), rzeczy są cudowne! Hania najbardziej upodobała sobie czapeczkę, której wynikiem jest chyba moje ulubione zdjęcie z dzisiejszej sesji. =^w^=

To tak na zakończenie. Do następnego!

10 komentarzy:

  1. Ojejku, jaka słodziutka! >3< Nie wiedziałam, że w Clarie's można znaleźć takie fajne rzeczy... hm, już się nie będę zastanawiać, dlaczego dziewczyny z mojej klasy ciągle tam chodzą xD
    Moim zdaniem kigurumi jest strasznie urocze i idealnie pasuje na Hanako. Uwielbiam za długie rękawy, którymi można wymachiwać jak mackami i Miyu też ma mnóstwo swetrów z takimi rękawami, haha >3<
    Ostatnie zdjęcie faktycznie jest śliczne, mimo że na początku wcale mi się tak bardzo nie podobało. Bardzo ładne są zdjęcia 5 i 6 ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Świetna różowa ściana ;3;

      Usuń
    2. Jeej, ślicznie dziękuję. :3♥ A co do ostatniego zdjęcia, szczególnie spodobało mi się to ujęcie i właśnie ta różowa ściana! XDD Tak jakoś wyszło. XD
      PS. Ja również polecam Claire's 8)

      Usuń
  2. Oo, cieszę się, że już jest! :D
    * zapomniałam Ci dodać do środka liściku XD*
    To kigurumi jest niesamowite ;_; chcę takie dla mojej Hanayo :')
    Pozdrowienia< 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, ale super Kigurumi ;w; Szkoda, że nie mam Clarie's w pobliżu...
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam już ferie ;D (czy to znaczy, że jesteś gdzieś blisko...?)
    Świetne to kigurumi, ale kapturek faktycznie mógłby być większy :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne! jakie fajne rzeczy można czasem znaleźć :)
    Bo plastiki są wymagające ;D a mi to maszynowe szycie nie idzie, za mało czasu poświęcam ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czudnie wygląda, do byulek trza mieć podejście i wykorzystać ich potencjał, co czynisz :3 Jest urocza <3

    http://miniaturowe-kobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W Claire's ? .o. Ja była ostatnio i nic nie widziałam *chlip* T.T Przegapić takie cudeńko TT.TT
    Hanako wygląda przeuroczo ^^

    OdpowiedzUsuń