niedziela, 4 stycznia 2015

7. Hanako w roli głównej

~Hejo!
*pierwszy wpis w nowym roku, yay!*

Naprawdę myślałam, że uda mi się napisać jeszcze jakiś świąteczny pościk, ale cóż.. Jednakże mam nadzieję, że święta spędziliście w miłej, rodzinnej atmosferze, no i że sylwester był udany! Bo u mnie to tak pół na pół. ~(>_<)..
Zanim przejdę do głównego tematu notki, chciałabym jeszcze bardzo podziękować za 1,800 wyświetleń na blogu i 19 obserwatorów! Dla mnie to i tak duża liczba, mam nadzieję, że będzie się w dalszym ciągu powiększać! W sumie w pasku narzędzi pokazuje mi się, że jest ich 23, a to zapewne oznacza, że 4 osóbki obserwują mnie anonimowo. Hej, ujawnijcie się!
Naprawdę się cieszę, że ktoś odwiedza mojego bloga i czyta te wszystkie bzdurki, które tu wypisuje. Wiem, że pomimo tego iż w lalkach siedzę dość długo, to jeszcze nie wszystko mi wychodzi, dlatego teraz - dzięki Wam mam podwójną motywacje! Dziękuję!



Jak sam tytuł wskazuje, dzisiaj cały post jest poświęcony Hanako!
Byłam w wielu fajnych miejscach, ale wiał tak okropnie mocny i zimny wiatr, że dosłownie zdmuchiwał mi lalkę. ;ww; Dlatego zdjęć nie jest zbyt dużo, niestety. Za to znowu pada u mnie śnieg, więc pewnie wkrótce ponownie wyruszę z Hanią na plener! =(^..^)~/
Przepraszam jeszcze, że panna jest taka rozczochrana, ale wiatr wygrał...







Hania pozdrawia wszystkich czytelników oraz Gunterka!


B o n u s i k ~ !
H: Jaka słodka panda, aww.. *^*
Panda (P): ヽ(゚Д゚)ノ ... ?

13 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie taaakie urocze!~
    Podoba mi się rozczochrana Hanią. ^o^
    Gratuluję tylu obserwatorów!
    Fajniutki gif z zaskoczoną Hanako. *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten gif jest świetny ^w^ Jak go zrobiłaś? *o*
    Gratuluję tylu obserwatorów, bo to cudowne uczucie, gdy patrzysz i jest jeszcze więcej obserwatorów niż poprzednie, c'nie? ^^ I wtedy takie zaskoczenie *////* <3
    Hanako jest przeurocza ♥ jedna z moich ulubionych lalek blogowych ♥♥
    Twoje wpisy są takie fajne, bardzo miło mi się czyta ^^ *Awwwa umieram z cukrzycy xD*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gif został zrobiony w photoscapie. Bardzo prosta sprawa, polecam! ^u^
      Jeeeejkuu, ślicznie dziękuję! Milutko. ~♥
      A tak w ogóle co się stało z Twoim blogiem? ;A; Usunęłaś go..? TT^TT

      Usuń
    2. Nie, nie xD Zmieniłam całkowicie na spontana adres bloga, bo musiałam go zmienić i to nie z wyboru ;___;
      Dzięki ^^ Na stówę skorzystam ^^

      Usuń
  3. Jesteś taką przyjemną osobą. Ostatnie zdjęcie i gif powalają, za to Hania na tych wcześniejszych, wygląda jakby wyszła z pralki.
    Najlepsze jest to że jej urok jest wciąż zachowany, do tego jeszcze bardziej nim emanuje!
    Pozdrawiam, Gunter też pozdrawia, mgahaga. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza jest! ^^ A gif genialny :333

    BTw, przepraszam, że nagrody jeszcze nie poszły, ale nie wyrobiłam się z dojściem do poczty ^^'' W tym tygodniu polecą, dołożyłam Ci tam co nieco w rekompensacie ;P
    Pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem raczej osobą bezproblemową, więc naprawdę nic się nie stało! =^w^= ~ Dziękuję i również pozdrawiam ♥♪

      Usuń
  5. Też używam photoscapa a nawet nie zauważyłam że gify można robić xD
    Hanako jako rozczochraniec jest baaardzo urocza *^*
    A zielone trampy i oczy wyglądają razem niesamowicie c;

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaki fajny gif ;w;
    i o jake fajne zdjęcia ^-^
    gratuluję obserwatorów i życzę dalszych sukcesów :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Człowiek uczy się całe życie - nie wiedziałam że w photoscapie można robić gify. :D Dzięki za info. ^^ A co do zdjęć -Hania jest śliczna, od wiga aż po ślicznie zielone buciki. :3
    Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww, gif jest przesłodki *-* Zdjęcia bardzo mi się podobają i podziwiam Cię, że udało Ci się je zrobic w takim wietrze, ja zawsze wymiękam, bo mam dośc latających wszędzie włosów lalek ^.^
    I btw dziękuję Ci za przemiły komentarz, który z resztą był tysięcznym na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wig idealnie jej pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisałam komenta i mi go wcięło ;/ więc jeszcze raz ;) dziękuję, na początku obawiałam się,że te kolory mogą im nie pasować, ale zdecydowanie wolę teraz moje panny w tej wersji :)
    Ten biały wig jest cudowny, gęsty, nie błyszczy się, ale jest strasznie długi,za długi. I teraz pytanie, ścinać, nie ścinać, ehhh... ;)
    Dziękuję, te butki zrobiłam z wełny czesankowej :D a kociaki to moja mała gromada :D

    OdpowiedzUsuń