sobota, 14 lutego 2015

10. Szczęście w nieszczęściu

Cześć! (⌒▽⌒)☆
Jak tam u was? Ja na chwilę obecną ledwo żyję, mam masę kartkówek i sprawdzianów w szkole. Nauczyciele są okrutni... (。┰ω┰。)
Zmieniłam wygląd bloga. No może nie do końca ja, bo z pomocą przyszedł mi najukochańszy na świecie i nieoceniony i w ogóle Zjem Ci Nerki. Ogromne dziękuję~! (ღ˘⌣˘ღ) ♫   Mnie osobiście nowy wygląd bloga bardzo się podoba, ten pastelowy róż jest cudny. Szczególnie się cieszę i zachwycam dlatego, że na tle jak również na nagłówku mam Ciela z Kuroshitsuji, którego kocham kocham kocham. Nawet rozważam zakup Dal Ciel, hihi. No więc jeszcze raz bardzo dziękuję dziękuję, super dziękuję! (´ε` )♡

O, i walentynki dzisiaj! Ja ich nie obchodzę, ale mam nadzieję, że spędzicie je miło. ;)

Ogólnie miałam naskrobać coś wcześniej, ale dopadło mnie choróbsko. Miewam się już o wiele lepiej, ale podczas mojej choroby zdążył roztopić się śnieg i wyszło słońce. A miałam wielką ochotę zrobić jakieś zimowe zdjęcia... ⊙﹏⊙  No cóż, trudno. Skorzystałam za to z pięknej i ciepłej pogody. Hanako aż się prosiła, żeby wyjść na dwór, ale to tak różnie było.. Przymierzyłam jej wiga, który swoją drogą należy do mojej nowej lalki. Tak, mam nową lalkę! ♥ Panna przybyła wczoraj, ale na to będzie osobny post. Więc wig niesamowicie mi wszędzie uciekał (chociaż go podkleiłam), Hania totalnie mnie ignorowała i robiła co jej się żywnie podoba. Co z tego wyszło? Sam zobaczcie.






Ja wiem, że to zdjęcie jest dziwne ale je jakoś tak bardzo lubię.


Moje dwa ulubione..  ♥



I jeszcze takie bonusiki:



I co sądzicie o Hanako jako takiej blondyneczce? Według mnie jest jeszcze bardziej urocza, może kiedyś pomyślimy nad zmianą wiga. Póki co i tak nadal kocham ją w jej brązowym furku. ( ^ ω ^ )

W kolejnej notce oficjalnie przedstawię wam ''nową''. (。・ω・。)ノ♡
A teraz lecę nadrabiać zaległości u was. ^^''

18 komentarzy:

  1. Hanako bardzo pasuje ten kolorek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za byulami, ale Hanako jest urocza :) Ciekawa jestem, jak jest z jakością tego wiga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. ^^ Pomimo tego, że to stockowy wig jest naprawdę fajnej jakości - mięciutki. Tylko troszkę się plącze i włoski lekko odstają. ;)

      Usuń
  3. Hanako pasuje ten wig. ;)
    Jestem ciekawa nowej lalki~

    rozowykwiatlotosu.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hanako podoba mi się w tym wigu, chociaż wolę ją ciemnowłosą, ale w obu wersjach jest przeurocza ^.^ I pokazuj nową lalkę, szybko chcę się dowiedziec co to za panna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hanako wygląda uroczo, ale bardziej mi się podoba we furku ♥ I chyba wiem kto jest nową panną, ale nie wiem czy mogę zdradzić xD I zdaje mi się, że ten wig był kiedyś dłuższy? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, tak się cieszę że Ci się ten szablon podoba.. TωT
    Wow, Hania zakładając nowy wig stała się.. Kim innym! Mam takie wrażenie, jakby to była inna lalka. Ale ładnie jej, bardzo mi się podoba. Jednak "tamta Hanako" miała w sobie coś bardzo czarującego i wybieram ten brązowy! Jeżeli miałbym wybór.
    Zamorduję Cię za te emotki. Zobaczysz. Ty już dobrze wiesz o czym mówię.
    Czekam z niecierpliwością na pokazanie twojej nowej lokatorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Honacko. ;3; Czy nowa lokatorka to pullip, bo ten wig wydaje się taki większy? :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hanako wyglada bardzo uroczo w tym wigu <3 I czekam na nowy post, bo strasznie chce zobaczyc nowa :')

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wolę poprzedni wig, może jestem inna xD
    Cielu, Cielu, Cielu wszędzie! Oh i ah dla niego! <3
    Podobają mi się bardzo Twoje zdjęcia i czekam z cierpliwością, aż pokażesz nową! ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy to nie będzie przypadkiem Pullip Classical White Rabbit?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wcześniejszy komentarz :3 Owszem, to pullip, ale nie Classical White Rabbit ;D

      Usuń
  11. O to gratulujemy :) Hanako fajnie w blondzie z tymi wielkimi oczami ;3
    Bo kto nie kocha Ciela? <3 :D
    Dziękujemy, właśnie na to liczymy, że szybko nabierze sił i dojdzie do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Hanako w tym wigu. W każdym jej ślicznie :3 I te hipnotyzujące oczy! <3

    OdpowiedzUsuń