poniedziałek, 22 grudnia 2014

6. Sama słodycz

Hej, hej!

Jejku, dawno mnie tu nie było. Szczerze mówiąc nie miałam czasu ani żadnego pomysłu na zdjęcia. Bardzo się cieszę, że wreszcie zaczęła się przerwa świąteczna. Może właśnie podczas świąt znajdę jakąś inspirację. =^w^=
Dzisiaj spotkałam się z Oltasią. No a jak już jest się w swoim gronie, to czemu by nie porobić zdjęć? A w szczególności podopiecznym Oltasi, którzy są cudowni! Stąd też ten tytuł, ponieważ uważam, że Nana, Moka jak również Satoko to nic innego jak sama słodycz. ^3^'' Światło było troszeczkę słabe, ale to w żaden sposób mnie nie zniechęciło.  ~Ano i Hanako się w dzisiejszym poście niestety nie pojawi. ;w;










Kiri też się załapała ^u^


A teraz zmienię trochę tematykę wpisu. Z 13-14 grudnia odbył się konwent w Warszawie, 5 edycja Mokonu. No i cóż, pojechałam na niego! Z samego konwentu jestem bardzo zadowolona, było świetnie! Cała atmosfera, pokaz cosplayu, a nawet stoiska - no po prostu genialnie. A co za tym idzie też troszkę się obkupiłam.. ^^'' ~ 
Postanowiłam, że jako taki bonus wrzucę kilka zdjęć z Mokonu. ^3^




~Tutaj wszyscy cosplayerzy(?)~


A tutaj mój ulubiony cosplay, Alicji z Krainy Czarów! Nie mogłam się napatrzyć na tego Kapelusznika, był *dosłownie* jak wyjęty z filmu! Alicja również. Ta oto para będzie reprezentowała Polskę na EuroCosplayu i moim zdaniem, wygrana im się stanowczo należała! ♥


Post w ogóle nie jest związany ze świętami.. Ale troszkę straciłam chęci do jakiejś sesji świątecznej, ponieważ nie ma śniegu. ;3; Dlatego raczej się już nie wyrobię z czymś świątecznym, także życzę Wam teraz Wesołych Świąt! =^w^=


6 komentarzy:

  1. Ach, konwenty! Prawie najwięcej czasu spędza się przy stoiskach... XD
    Cosplay "Alicji w Krainie Czarów" świetny. *o*

    rozowykwiatlotosu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jechać na Mokon ale coś nie wypaliło :\ Następnym razem jak bd gdzieś jechać napisz wcześniej na blogu :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotofretek! *lol o co mu chodzi* Ach, ten pedał ma na prawdę śliczne lalki. Może podaj linka do jej bloga? Shiro od początku wpadła mi do gustu. Poza tym, szkoda że nie ma mojej ukochanej Hani. ~ No i konwent. Naprawdę fajnie było. I śliczne zdjęcia. Nie sądziłem że wyjdą tak dobrze, w końcu ciągle Ci przeszkadzałem. A post jak zawsze cudny.~

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle piękna w jednym poście, lalki, rzeczy z Pory na Przygodę, Alicja i Elsa w tle. Uwielbiam konwenty, ale zawsze wydaję na nich wszystkie pieniądze. </3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwukolorowłosa (co to za słowo xD) zostaje moją ulubienicą z tego posta! Pojadę kiedyś na konwent! Trochę będę miała daleko, ale pojadę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Dwukolorowłosa'' to Moka należąca do Oltasii ^w^ (http://pullip-oczami-nastolatki.blogspot.com/)
      No to super, może uda nam się na jakimś spotkać! ^3^

      Usuń