niedziela, 30 listopada 2014

5. Sanki i leniwe zdjęcia

Hej, hej.
Uff, myślałam że nie napiszę tego posta. Hanako chyba się na mnie obraziła, bo za nic nie mogłam jej ustawić do zdjęć ;w; A jak już się udało to włączała się lampa błyskowa ;A;

Cieszę się, że miniaturowe mangi się spodobały. =^w^= Dzisiaj przychodzę z kolejną porcją zdjęć i kolejnym ''gadżetem''. Otóż moja babcia wygrzebała dla mnie *A raczej dla Hanako* sanki, idealne rozmiarem dla lalek! Dodatkowo są ładne i starannie wykonane. Hani od razu przypadły do gustu. :D  Nie powiem, mnie również. ^^'''

H: Buu...

H: Ale nudy..

H: A to co..?

H:Sanki..! Sanki Mikołaja! *w*

H: Łohaa, czad! =^o^=

H: Teraz tylko czekać na zimę, święta i..

H: Zostanę *Lalkowym* Świętym Mikołajem! ^///^

No a tak prezentują się w całości :D

Dodatkowo przygotowałam jeszcze kilka zdjęć, można je uznać za bonus. ^^

...Słyszeliście kiedyś o kwiecie zwanym Kwiatem Życia i Śmierci?...

...Wszyscy władcy, królowie, a nawet rolnicy.. byli na niego bardzo zachłanni...

...Wierzyli, że gdy go zdobędą, będą w stanie kontrolować swój los...

...Ludzie to głupcy, nieprawdaż?...


I z tą tajemniczością Was zostawiam, do następnego!

10 komentarzy:

  1. Urocze te saneczki! :3
    W sam raz dla Hanako! c:
    Podobają mi się te zdjęcia. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cudne af, af *u*
    Sanki urocze ^^

    I bonus mi się bardzo podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i cudowne saneczki. Hania widać zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hania ma tutaj taką uroczą sukienkę. A sanki idealnie się prezentują, nie mam pojęcia czemu tak tutaj pasując. I ja tu nie widzę żadnego focha, cudnie i już.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka rybka ^.^ A sanki fajne, moja Hanayo mnie szarpie za nogę, że też chce >_< ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te Twoje sanki /nie ma to jak ignorowanie Hanako/
    Ostatnie zdjęcie jest fenomenalne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za Byulami *kojarzą mi się z gekonem, bo mają takie wielkie gały xD* ale Hanako ma ładne oczka, więc w sumie dobrze, że takie duże xD
    W ogóle jest słodziutka :3
    I ma śliczną sukienkę, jejku <3
    Zdjęcia czarno - białe są przecudowne, naprawdę c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, ja kiedyś nienawidziłam byuli. I pomyśleć teraz, że byul to moja pierwsza lalka. XD Według mnie mają jakiś swój urok. ^w^
      ~ Dziękuję. ♥

      Usuń
  8. Pamiętam, że to dzięki twojej Hani przekonałam się do byuli :')
    Jest taaaka urocza <3
    Bonus jest świetny, taki... klimatyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, Lalkowym Świętym Mikołajem... A więc, Hanako, moje lalki czekają na prezenty XDDDD

    OdpowiedzUsuń