sobota, 1 listopada 2014

3. Nowa fryzurka?

♥♥ Hejo! ♥♥


A myślałam, że uda mi się prowadzić bloga systematycznie..


Notka miała być wczoraj, ale nic mi nie wyszło.. Więc *spóźnione* WesołegHalloween! Mam nadzieję, że miło je spędziliście, o ile w ogóle obchodzicie to święto. Ja w tym roku nie przywiązałam do niego większej wagi, oprócz lalek.. Ale mój plan nie wyszedł. No cóż!

Gdy przebierałam Hanako, zaczesałam jej włoski na taką chłopięcą fryzurkę. Przyznam, że podoba mi się w takiej odsłonie! Fur wigi naprawdę mają dużo możliwości, uwielbiam je. 
Więc w taki oto sposób powstało kilka zdjęć. ~ W zasadzie jak tak teraz myślę, to sukienka którą ma na sobie Hanako, świetnie pasuje na kreację Halloween! Trzeba to wykorzystać w przyszłym roku...






A to zdjęcie bardzo lubię, nie wiem czemu..


I co myślicie o Hani w takim uczesaniu? Ano, zastosowałam teraz inny filtr do zdjęć. Jak wygląda?
Ah właśnie! Imię 'Hanako' kojarzy mi się z imieniem (a raczej zdrobnieniem) 'Hania', więc załóżmy, że to będzie taka ksywka mojej Panny! 

No to.. Do następnego!

A święta tuż tuż...


14 komentarzy:

  1. Też zawsze myślę, że będę systematycznie wstawiała posty, ale jak zwykle jest co jest xD Robisz cudowne zdjęcia! Strasznie mi się podobają. Hanako jest prześliczną lalką♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka jak mało kto!^^ kojarzy mi się z jakąs postacią z filmu.. tylko nie mogę sobie przypomnieć jaką ^^''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie zaciekawiłaś z tą postacią! :D

      Usuń
  3. Hanako wyglada slodziusio >.< Nie przejmuj sie, mi tez nie zawsze udaje sie dodawac notki 'w terminie' ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, Hanako jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jak jakaś a'la czarna dama *U*
    Urooocza!
    Moim zdaniem bardziej słodka jest w poprzednim uczesaniu, ale teraz jest bardziej poważna, ale nadal kochanaaaa =^-^=

    OdpowiedzUsuń
  6. Hanako jest naprawdę urocza! Uwielbiam ją :3 Ładnie jej w tej fryzurce i sukience.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże Hanako jest genialna <3
    Mam super ważne pytanie. Gdzie kupiłaś wiga Hanako? Bo taki właśnie jest mi potrzebny. A może mogłabyś mi go odsprzedać? Byłoby cudownie. Mam nadzieję, że mi odpowiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Honako uroczo wygląda w takich ciemnych, "gotyckich" kieckach. :3 Nigdy nie miałam w rękach żadnego fur wiga, i w sumie jestem ciekawa jakie one są bo słyszę same pozytywne opinie. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku, ta sukienka jest taka śliczna, a Hanako wygląda w niej jak prawdziwy słodziak! Ja także uwielbiam fur wigi - świetnie wyglądają i są niezwykle miłe w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie urocze zdjęcia ^.^ Hanako ślicznie wygląda w takiej fryzurze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przed chwilą znalazłam Twojego bloga. Świetnie piszesz, naprawdę! Często przeglądając lalkowe blogi omijam całą pisanine i od razu przechodze do zdjęć, a tu czytam wszystko xD Wiem... To dziwne :D
    Zdjęcia są cudowne! Mój klimat, cóż ;) A Hania ma w sobie...to coś... Kocham takie lalki *.*
    Będę tu często wpadać dlatego... Życzę dużżżo weny ;D
    Pozdrawiam!
    Yuu Yuzuki

    PS. Przepraszam za wszelkie błędy... Piszę z telefonu... ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :D Pytałaś w pierwszym wpisie o to czy ktoś Durarara!! oglądał. Powiem Ci, że ja oglądałam i jest to jedno z moich ulubionych anime. Początek jest nudny, ale od połowy zaczyna się robić coraz ciekawiej i akcja się rozkręca ^^ Piękna ta Twoja Byul! Do twarzy jej w takim ułożeniu włosów.

    Podobno te lizaki to ręczna robota :D To prawda, że cmentarz nocą ma klimat i to przerażający lekko klimat :D Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń