sobota, 22 listopada 2014

4. Mangi, mangi!

Cześć!

Notka miała być dodana w tamtym tygodniu, ale pewien czynnik sprawił że nie mogłam do końca zrealizować mojego pomysłu, więc piszę dopiero teraz. Chciałam jeszcze porobić jakieś zdjęcia i wrzucić, żeby nie było tu tak pusto ale nie mogłam złapać dobrego światła.. ;w;

Przechodząc już do posta, nie wiem czy wiecie *pewnie nie, heh* ale Hanako bardzo lubi czytać mangi i oglądać anime. Dlatego też postanowiłam wykonać miniaturowe mangi. Nie są idealne, ponieważ była to moja pierwsza próba. :D Ale zdążyłam już wszystko ''obczaić'' i następnym razem przy takiej pracy wprowadzę kilka drobnych poprawek. ^ ^ Ano i wybór mang do zrobienia był taki losowy, zależy jaką okładkę znalazłam. XD Niestety troszkę jakość została zjedzona przy drukowaniu. ;w; A ostatnio zauważyłam, że blogger również lubi okrutnie zżerać jakość.. ;n;
Nie przedłużając zapraszam na zdjęcia! =^w^=


H: Heej wszystkim.. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje mangi, które wykonał dla mnie ten tytan, operujący kamerą..

H: Nie jest ich dużo, ale i tak się cieszę.

H: Bardzo ładnie ozdabiają półkę w moim pokoju.. Lubię na nie patrzeć.





H: A czytanie mang to jeszcze większa frajda niż ich posiadanie!



H: Którą by tu wybrać? Hihi..



H: A Wy lubicie czytać mangi? ♥

BONUSIK
H: Hiehiehie.. Wszystkie mangi.. hhahahaeiehe.

H: SĄ MOJE!! HAHAHAHHAAHAH...

*To nic, że Hania wygląda na drugim zdjęciu jakby nie miała oka, nic..*

Mam nadzieję, że pościk się podobał! Na koniec chciałabym jeszcze bardzo podziękować za komentarze pod ostatnimi notkami. Jest mi niezwykle miło, dziękuję! Hania również dziękuje. ~ ♥

Do następnego!


12 komentarzy:

  1. OMY GY!
    Ale uroczy nagłówek *^*
    Cułaśny!
    WIdzę, że z Haneko mam wiele wspólnego. XD Mangi, anime *^* Wa~~
    Nie mam pojęcia jak je zrobiłaś, ale.. są cudowne *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,ten tytan operujący kamerą" XDXD świetne <3
    To mini-Kuroshitsuji najlepsze .w.
    Ogólnie kocham Kurosza, mam nawet Kuroszitowego bloga z fanfiction c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne mangi ^^ Bonus mnie rozwalił, bo lubię takie napady nienormalności spowodowanie zacieszem :3 (chyba źle to brzmi xD).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te mangi. Kiedyś też próbowałam robić takie książeczki, ale nie miałam kolorowej drukarki i ogólnie wyszły takie nijakie, tak że plus! :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mangi! W ogóle fajny post, a Hanako jest super ubrana. ^.^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są! Aż bym sama poczytała :P
    Pozdrowionka ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Te mangi wyglądając tak realistycznie. (Ściągnę ten pomysł sjds)
    Jeśli mi pozwolisz, ma przyjaciółko szalona. ~ Czytając tytan, pomyślałem "ja".
    W każdym razie, nie mogę się doczekać naszego meet'u, ale im zrobimy niespodziankę. ~ Bardzo mi się podoba, a Hania jak zawsze słodka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te mangi! Jak będziesz robiła kiedyś jakieś candy to byłyby one idealną nagrodą!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Te mini mangi są przeurocze. :3
    Sama bardzo lubię czytać mangi. :3

    rozowykwiatlotosu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam czytać mangi, jaki otaku by nie lubił? :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te mangi *----*

    OdpowiedzUsuń