sobota, 18 października 2014

2. Spacerek.

Hejo! ♥
Na wstępie chcę Wam podziękować, że tak ciepło mnie z powrotem przyjęliście do świata lalkowego! Arigatou gozaimasu! ♥

Jak Wam mijają dni? Ja muszę powiedzieć, że mi zaskakująco bardzo dobrze! W szkole nie jest źle, a w dodatku mam głowę pełną pomysłów. Mam nadzieję, że chociaż część z nich uda mi się zrealizować! Ponadto próbuję szyć. Muszę jeszcze pobawić się z wykrojami i kupić materiały. Chciałabym się w tym odnaleźć i sama tworzyć sukienki dla mojej Panny. Oby mi się udało! =^w^= 
Nie przedłużając, wybrałam się dzisiaj z Hanako na spacer i powstało dużo, dużo zdjęć. Niestety często zdarza się tak, że tylko kilka z nich jest do użytku. No i coś tam wybrałam. ~>


H: Hejkaaa~!




Awww, bardzo lubię Hanako w kucyku.


H: *żółwik*! ♥

~ To zdjęcie dedykuję przyjacielowi. ~ 
H: Patrz! Latający kot..!


Rawwrrrr! ♥

I na koniec dodam, że prawdopodobnie jeszcze w tym roku, a może nawet już niedługo zawita do mnie nowa panienka! ♥

Do napisania! =^w^=

9 komentarzy:

  1. Łaa, kocham chipy Twojej lalki <3 W ogóle jest jedną z nielicznych Byul, jakie mi się naprawdę podobają, taka delikatna. :D Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to najpiękniejszy Byul jakiego widziałam <3 Wszystko w niej jest cudownie dobrane. Jest bardzo oryginalna. Tylko pozazdrościć :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Kyuo Acane, jest świetnym byulkiem. :3 Jestem ciekawa kogo tam zamawiasz. :) Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Pamiętam jak kiedyś dawno czytałam Twojego bloga! Był jednym z moich ulubionych! C:
    Cieszę się, że wróciłaś ♥
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka drapieżna nasza Hanako, mrr.
    Jak zwykle śliczne zdjęcia, fajny jesienny klimacik.
    Ja bym na jej miejscu był oburzony tymi kafelkami, hjehje.

    OdpowiedzUsuń
  6. I kolejna ogromna dawka słodkości. Boom! :3 Hanako jest taka urocza, że nie da się tego opisać. Na każdym zdjęciu wyszła ślicznie.♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mi was obu tutaj brakowało, Hanako powraca do "żywych" *w*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka słodka Byul! I to o dziwo nie cukierkowa! Lubię lukier na lalkach, ale twoje maleństwo to miła odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbym umiała szyć to bym zrobiła jej taka sukienczeke (wyobraźnia działa *^*) w której była by megaaaa urocza *^*
    Kocham to 6 focio *U*

    OdpowiedzUsuń