niedziela, 3 kwietnia 2016

26. Madame Mairwen

Witajcie!
Jak widać, dotrzymałam słowa i już po kilku dniach od poprzedniej notki chcę Wam przedstawić Mair w nowym wigu.

Zanim jednak przejdę do Mairwen, chciałam wszystkim ogromnie podziękować za tak miłe komentarze! Nawet nie macie pojęcia jak radośnie się uśmiechałam, czytając je. A propos, wiosna chyba już na dobre u nas zagościła, mam ochotę cały dzień fotografować moje panny gdy widzę bezchmurne niebo i wędrujące słońce
Co do samych zdjęć z Mair; zrobiłam ich 120.. A raptem kilka 'poważnie' nadaje się do publikacji na blogu.. Czy ten problem spotyka tylko mnie? Chyba nie potrafię dobrze uchwycić moich lalek, meh. 
W każdym razie jestem bardzo ciekawa, jak spodoba wam się Mair. Na tego wiga trafiłam przypadkiem przeszukując ebaya, ale z samego zakupu jestem bardzo zadowolonaChociaż czekałam na niego dwa tygodnie dłużej niż powinnam.. Jednakże jest idealny w każdym calu, jakość też super </3 Pominę fakt, że nie doczytałam opisu i wig jest trochę przyciasny.. :'D
Zaznaczam, iż z okazałym włosiem (X^D) cały czas pracuję bo okiełznać go.. To jest dopiero lada wyczyn! Każdy kto miał kiedyś lalkę z lokami, wie jaki to ból. Owszem, loki są piękne, ale dosyć problematyczne w utrzymaniu. Bardzo irytują mnie tak drobne szczegóły (w znaczeniu, że włosy zachowują się jakby naprawdę żyły), dlatego planuję troszkę naprostować jej wiga, a zostawić kręcone końcówki.. Mam nadzieję, że w końcowym efekcie będzie to wyglądać tak jak sobie wyobrażam.. ^ ^''
Dodam jeszcze, że czekamy na nowe chipy i Mairwen oficjalnie zostanie 'skończona'








 Bonus informacyjny
9 kwietnia wyjeżdżam do Rzymu w ramach zagranicznej wymiany uczniowskiej, z tego powodu najbliższy post może pojawić się dopiero za około dwa tygodnie, ponieważ przez najbliższy tydzień będę szykować się do wyjazdu ^ ^;;
Dorzucam w bonusie zdjęcie mojego bąbelka (Hanako dostała nowe przezwisko, hih) w starym wigu Mair :'D



PS. Zdjęcia póki co nie będą podpisywane, ale liczę, że nikt ich nie ukradnie, bo w sumie po co... @w@

11 komentarzy:

  1. Och i ach!
    Mairwen w nowym wigu jest cudowna! ♥
    Czekam razem z tobą na chipy, bo z pewnością wtedy to będzie już zupełna piękność ^^
    Hanako wygląda tak uroczo, że chyba zaraz się rozpłynę *^*
    A same zdjęcia są świetne, klimat jest cudowny!
    Wow, zazdroszczę tej wymiany! Sama chętnie bym gdzieś wyjechała, a zwłaszcza za granicę! I to jeszcze Rzym ♥
    Życzę udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudy ten wig ♥
    Też mam ten sam problem,zrobię nie wiadomo ile zdjęć i potem tylko nieliczne nadają się do czegokolwiek :<
    Życzę również udanego pobytu w Rzymie ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna, urocza laleczka! I ma takie słodkie ubranka. Ten płaszczyk, to sama bym chciała mieć *_*.
    A jakie Hanako ma oczęta ♥.
    Życzę dobrej zabawy w Rzymie i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze - Mega super zdjęcia super foczi mega.
    Po drugie - Śliczne tło, bardzo klimatyczne i niezwykle pasuje do Mairwen, oraz do jej nowego wigusia, którego widziałem na własne oczy i był czadowy.
    Po trzecie - Co to za śliczne kokardki na Hanako : ||| Ktoś super fajny musiał Ci je dać i musiał być cool.
    I po czwarte - Kradnę Ci wszystkie zdjęcia i Ciebie i Twój post do mojego serca, sorrga, ale są zbyt super.
    Pozdrawiam Ciebie i Han i Pana Bociana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Omatulu, tak originalnego wiga jeszcze nie widziałam, wygląda nieziemsko! ^O^ A bąbelkowi też niczego sobie w tym starym :> Milej wymiany :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest!
    Też mam jednego wiga z lokami i bardzo ciężko go ogarnąć :/
    Właśnie zamierzam go wyprostować.
    Ja ostatnio miałam prawie 200 zdjęć, z czego wybrałam kilkanaście :,) Także znam ten ból xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten oryginalny wig jest nieziemski! Ja też znam ten ból z lokami. Moje dwie lalki przecież mają (a raczej jedna, bo Roxanne ma przecież zmienionego!) loki, a takie trudne do ogarnięcia że masakra... Też czułam, jakby żyły.
    Prześliczna ta twoja Pullip, awghdjks ! *-*
    Ja też myślę nad nowymi chipami, jednak dla dwóch panienek. Diamond chyba taka zostanie, jej wig jest cudny, a oczka tak samo cudne. Roxanne nie wiem jakie by pasowały... Zielone? Nie, będzie miała Rose. Niebieskie? Mi się zdaje, że jej najlepiej będzie dać brązowe.
    Ja na pewno będę tu wchodzić, bardzo ładna jest Hanako i Mair ;) Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mair w nowym wigu to istna słodycz! Kocham jej stock, teraz pasuje do niej jeszcze bardziej :D <3
    Doskonale wiem, jak ciężkie w utrzymaniu są loki... Też nie miałam do nich cierpliwości, dlatego jedna z moich lalek (a raczej jej wig) padł ofiarą prostownicy xD
    Mówiłam Ci już kiedyś jak bardzo uwielbiam Hanako? Ach tak! Setki razy. A ta wariacja w blondzie to miód na moje serce, Bąbelek prezentuje się cudownie :'D
    Pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękność <3
    Uk jest świetna, totalna mieszanka wszystkiego <3 kocham ten kraj, klimat, wszyyystko!

    OdpowiedzUsuń