wtorek, 29 marca 2016

25. Reaktywacja`

Witajcie kochani!

Wreszcie nadszedł moment, w którym oficjalnie mogę ogłosić mój powrót w sfery lalkowe. Krótko mówiąc *reaktywacja* odwieszam bloga!

Powód jego zawieszenia był banalny, obecnie także mam niekorzystne warunki do pisania, lecz nie potrafię tak dłużej wytrzymać. Lalki to część mojego życia, a świat lalkowy - nieważne jak bardzo jest kruchy, nadal chcę być jego częścią, małą cząsteczką, zwykłym elementem. Zwłaszcza, że moje kochane, zaufane grono lalkowiczów również ewoluowało i postanowiło ponownie znaleźć się w tym magicznym miejscu. W czasie tej długiej przerwy uświadomiłam sobie jak bardzo lalki są dla mnie ważne; jak bardzo je kocham i uwielbiam; jak dużo uśmiechu daje mi ta pasja. Nie jestem pewna czy ktoś o tym wie, ale siedzę już w tym hobby cztery lata. Moja 'lalkowa' historia jest długa i zawiła, lecz o tym wspomnę w innym poście. Po prostu nie mam pojęcia jak wyrazić moje wszystkie uczucia i emocje, które w tej chwili mną miotają. Czuję się tak strasznie szczęśliwa, witając was i pisząc ten post!


Chyba dzisiaj troszkę się rozpiszę, jednak proszę w tej sprawie o cierpliwość i wyrozumiałość.. W końcu przez te kilka miesięcy działo się u mnie mnóstwo rzeczy, więc mam wam wiele do opowiedzenia. Oczywiście nie chciałabym ględzić o moim życiu, dlatego od razu przechodzę do lalek.

Dzisiej główną rolę dostała Hanako. Zamierzam zamówić tej panience nowego wiga. Kocham jej furka, kocham ją w furku, ale jakoś nie potrafię dogadać się z tym włosiem.. Po prostu mam bardzo mało możliwości z nim, a taki 'normalny' wig to zupełnie coś innego o czym już się przekonałam. Oczywiście Hanako dostanie ten sam kolorek, bo jednak twierdzę, że jest dla niej wprost stworzony♥

A jak miewa się moja celtycka piękność? Świetnie! Dostała nowego, pięknego wigusia, a teraz czeka jeszcze na chipy i jest gotowa aby pokazać się światu. Zamówiłam wcześniej jedne oczka, ale okazały się niewypałem.. No więc wszystko mi się przedłużyło. Oprócz tego byłam już z Mair na osobnej sesji, która pojawi się na blogu w następnym poście. Bardzo się starałam, więc mam nadzieję, że zdjęcia jako tako wyszły..


Kolejne sprawy.. Jeżeli wszystko pójdzie po mojej myśli, to jeszcze w tym roku zamieszka u mnie nowa panienka (a może pan?) oraz aparat, zupełnie inny, ponieważ rozważam zakup lustrzanki♥ No i podejrzewam, że od czerwca posty mogą pojawiać się bardzo regularnie! :'D
Chciałam jeszcze dodać, że moja relacja z maszyną jest co najmniej pasjonująca, dogadujemy się coraz lepiej. Udało mi się dopracować wykroje, nauczyć się poprawnie zszywać rękawy oraz wszywać ściągacze do bluz, opanować do perfekcji rajstopki, a także masowo produkować słodkie spódniczki i sukienki♥
Podsumowując; wszystko dąży ku dobrej drodze! I oby tak już zostało.

A teraz wrzucam kilka zdjęć Han (tak, wiem - naprawdę można to nazwać główną rolą..) Uznajmy, że to przedsmak tego co was czeka i tego co szykuję w związku z blogiem oraz lalkami. No i uważam, że Hanako wyszła tutaj bardzo uroczo ;w;




Ah no i mam nadzieję, że miło spędziliście święta!

Do następnego! ^w< ♥
ps. prosiłabym o zostawienie linków do waszych blogów, gdyż zapewne mam spore zaległości :)

8 komentarzy:

  1. Doskonale znam to uczucie przywiązania do lalkowego światka, w sumie też nie mogłabym wytrzymać bez pisania bloga. Czekałam aż wrócisz, brakowało mi twoich wpisów- są takie... ciepłe i przyjemnie je się czyta.
    Jestem ciekawa kto nowy się zjawi! Czekam też aż pokażesz nową Mair- jestem naprawdę ciekawa jak teraz się prezentuje ^^. Ja ostatnio też coraz lepiej dogaduję z maszyną, powoli nauczyłam się szyć spodnie, hyhy.

    http://mori-dolly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na tego posta, bo widziałam, że na pewno się pojawi ^^
    Sama dopiero niedawno zrozumiałam ile radości dają mi lalki.
    Cieszę się, że coraz więcej osób powraca do lalek. Czekam na kolejne posty :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww~, wróciłaś *przytula*! Czekałam na ten post, super, że wróciłaś do lalkowania! Bo w lalkowym świecie coraz puściej~ ;w;

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie wróciłaś! ♥♥♥
    Nawet nie wiesz jak długo czekałam na ten wpis :D (w sumie wiesz, w końcu trułam Ci o tym cały czas xD). Lubię takie długie notki, szczególnie u Ciebie bo naprawdę fajnie piszesz ^w^ Każdy miewa kryzysy w lalkowaniu - grunt, że wróciłaś. I to z jakim zapałem!
    Zbieraj na ten aparat, zbieraj! Mówię Ci - opłaca się B)
    Hanako jak zwykle śliczna i przesłodka. Furek bardzo mi do niej pasuje, ale jestem pewna że "normalny" wig też sprawdzi się w jej przypadku. Jak postanowisz to tylko Twoja decyzja.
    Liczę na tą sesję Mairwen, dawno jej nie pokazywałaś <3

    Pozdrawiam! ♥
    PS: Jeszcze raz sto lat! Ty skromnisiu, nawet nie wspomniałaś o swoich urodzinach ^w^

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się ciesze, że wróciłaś! Naprawdę brakowało mi tutaj twojej osóbki :3 Notka genialna, a Hanako wygląda na zdjęciach, tak uroczo!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze, że jesteś! ♥♥♥
    Teraz wreszcie skład kompletny :'D Nawet nie wiesz jak brakowało tu Twojej pogody ducha i tego pozytywnego nastawienia do wszystkiego :'D Widzę bogate plany na ten rok (rezerwuję sobie pierwszeństwo do zmacania Twej przyszłej nowej podopiecznej xD) Omg życzę Ci z całego serca tej lustrzanki, to będzie taki level up ^^
    Już nie moge się doczekać naszych meetów ♥ niech tylko się ociepli, to "kocyk w plecak" i jazda na plenerki *^*
    Szykuj się Haniu, to będzie niezapomniana sesja ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Tak, że ten... xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że wróciłaś! Han to słodycz, dość że byula jeszcze nie mam (i przez długi czas nie będę go niestety mieć...). Ja tam dopiero nauczyłam się coś zszywać, zrobiłam taką se poduszkę i wyszła bylejaka... Ale na początku nic nie musi być idealne ;P Życzę Ci, abyś miała tą lustrzankę, zgadzam się z Oltasią, to będzie taki level up.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że ludzie wracają do tej wspaniałej pasji %%
    Co do k-popu, to rozumiem Cię, przez długi czas byłam po uszy zakochana w T.O.P.'ie (jakkolwiek to sie pisze XD ) Z bigbang i mogłam słuchać na okrągło XDDD a koreańskiego też chcę się nauczyć, ale to po tym, jak już będę dobrze szprychać po japońsku :D

    OdpowiedzUsuń