sobota, 18 lipca 2015

19. Byul w roli focha + Animatsuri 2015! ♥

Cześć,
jak mija wam początek wakacji? Szczerze mówiąc ja przez większość dni leniuchowałam, nawet jeśli chodzi o lalki. Bardzo chciałam napisać wcześniej posta (a nawet kilka) jednakże niespodziewanie zepsuła mi się ładowarka do akumulatorków, więc aparat również ma lenia.. Spokojnie, ten stan nie potrwa długo.
Pomyślałam, że przed wyjazdem (dokładnie w niedzielę rano wyruszam) coś naskrobię, bo do opowiedzenia mam całkiem sporo. Dlatego będzie to chyba troszkę dłuższy post. Postaram się, żeby wszystko miało jakiś ład i skład, chociaż u mnie z tym jest naprawdę trudno. ;;;w;;; 
Oke, zacznę od spraw nielalkowych.

{ Ten opening jest naprawdę przyjemny dla ucha, polecam przesłuchać. } 

10-12 lipca w Warszawie odbył się konwent o nazwie Animatsuri. Pojechałam na dwa dni i z samego konwentu jestem bardzo zadowolona, oprócz kilku wpadek. XD Ale przynajmniej będzie co wspominać! Spróbowałam wreszcie naleśników Pepe Crepe, kupiłam zaległe tomy mang, poznałam dużo fajnych ludzi i zdobyłam baaardzo dużo zdjęć, nawet z moim ulubionym i najlepszym wydawnictwem mangowym - Waneko! Z tego ostatniego jestem najbardziej zadowolona. Ogólnie nie zamierzam pisać większej relacji z animatsuri, zależało mi po prostu na tym, żeby podzielić się z wami zdjęciami.  { Zdjęcia nie są podpisane. Prosiłabym, żeby nie zabierać ich bez mojego pozwolenia, bo tasakiem zadźgam. } 










 { Zdjęcie z Usami i Sariel, hihih :}




{ No i zdjęcie z moim ukochanym Waneko♥ }

Ughr. wiem, że może jakość nie jest najlepsza, ale niestety ładowarka umarła mi tuż przed konwentem. Dodatkowo powiększałam lekko zdjęcia, więc też jakość sobie zwyczajnie odpuściła i poszła. Ano i dziewczę w różowej sukience to ja (jak zresztą chyba można się domyślić XD) ;;w;;  Bum, a teraz moje konwentowe zdobycze!


~5 mang
~3 przypinki
~2 plakaty
~bananowe pocky
~2 breloki i broszka, którym zapomniałam zrobić zdjęcia ;w;
+
~podstawowe rzeczy typu informator, identyfikator, itd. :)

Pochwalę się jeszcze, że dostałam 18 tomik Kuroshitsuji (japoński tomik) z pięknym Ciel'em na okładce od wspaniałego Waneko. 

~ ♥♥♥ ~


~ ♥♥♥ ~

Okej, teraz pora na normalny tok posta - sprawy lalkowe. Wyjeżdżam ogólnie na calutki tydzień w Bieszczady. Strasznie się cieszę, bo mam zaplanowane już mnóstwo plenerków, dlatego jak wrócę na pewno obsypię Was zdjęciami. Zmieniłam również wygląd bloga. Nie jest on jakoś specjalnie skomplikowany, rzekłabym nawet, że bardzo prosty, ale jeśli chodzi o postać bloga, to jestem w tym słaba. Jednakże podoba mi się ta prostota i delikatność, uważam, że jest całkiem nieźle! A Wy co sądzicie?
No i jeszcze, żeby post nie był zupełnie nielalkowy, to na koniec wrzucam króciutką (naprawdę krótką) historyjkę.

 H: Cóż.. Jesteś złą kobietą i nie zabrałaś mnie na konwent. Wiedz, że nigdy Ci tego nie wybaczę! ( ≧Д≦)

H: Za karę odbieram ci wszystkie mangi, które zdobyłaś tamtego dnia. Nie masz nawet prawa się z nimi pożegnać! \(`0´)/ 
J: Tak..... (-_-)ゞ゛

H: Hyhy, mangusie..  Kochane skarby moje, mamusia się wami zajmie!O(≧∇≦)O  ♥♥♥ 


Do napisania!

8 komentarzy:

  1. O nie, ja chyba jestem trochę ślepa, bo ani razu Cię nie widziałam na Animatsuri. x'D Cóż, zdarza się. Ale najważniejsze jest że jak widać, bawiłaś się dobrze! Moje lalki łączą się w bólu z Twoją Byul xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądana świetną zabawę. Masz fajne przebranie :) Hanako jest urocza nawet kiedy się focha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, czemu mnie tam nie było ·~· W następnym roku muszę się tam wybrać. Jako wielka fanka Kurosza zazdroszczę ci tego tomiku po japońsku. Walcz zawsze o swoje i zabierz od Hani te mangi xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, czemu mnie tam nie było ·~· W następnym roku muszę się tam wybrać. Jako wielka fanka Kurosza zazdroszczę ci tego tomiku po japońsku. Walcz zawsze o swoje i zabierz od Hani te mangi xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że całkiem sporo osób było na tym konwencie.
    Hanako, wiem, że zabrałaś mangi po wpływem emocji i mam nadzieję, że gdy one opadną, to oddasz wszystkie tomiki. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Lel, moja koleżanka XD I gratuluję nowych znajomości, mang i wielu innych śmieszków :P W ogóle tak bardzo chciałam przyjść ;-; ale byłam na obozie... no cóż może za rok ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Orange to świetna manga :'D
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale miałaś słodziutki strój <3
    Ups, musisz odkupić swe winy w tych Bieszczadach, haha xD

    OdpowiedzUsuń