niedziela, 28 czerwca 2015

18. New look

Cześć, hej, hejka! (●´∀`●)

Wreszcie zaczęły się wakacje, jupi! Jak tam po zakończeniu roku szkolnego? Wszyscy zadowoleni ze świadectw? ♥

Dzisiejsza notka jest niezłym spontanem, gdyż przebywając u Oltasi (w ramach konwentowego projektu, hihi) zabrałam ze sobą Mairwen. Ponieważ jej ciel'owe chipy bardzo mi nie pasowały, Ola wygrzebała z ''resztek'' chipy Hatsune Miku i rozkręciłyśmy pannę. Przy okazji jej główka została usztywniona i teraz ani trochę mi się nie giba, a nawet stawia lekki opór.  (*´・v・) 

Osobiście uważam, że błękit/turkus/ lub po prostu niebieski to kolor Mair. W przyszłości na pewno dostanie coś w tej barwie. (Te chipy są tymczasowe).  ∩( ・ω・)∩ Zbieram się także do zakupu wiga, ale ten stockowy jest tak świetnej jakości, że póki co szkoda mi pieniążków wydawać, wolę odłożyć na coś innego. x3

Okej okej, nie przedłużając zapraszam na zdjęcia! ヾ(´▽`;)ゝ










Wiem, że te podpisy na zdjęciach są krzywe, ale zdjęcia nie były robione moim aparatem, więc są zupełnie innego rozmiaru i nie mogłam dopasować podpisów, a nie lubię się z tym bawić. XD W sumie to mogłam już ich nie podpisywać. Dwa ostatnie są właśnie nie podpisane, ale liczę, że nikt ich nie ukradnie. ;u; I tak tak, ciągle te same pozy, przepraszam! ;ww; Obiecuję, że zrobię kiedyś porządną sesję ><

Mair według mnie wygląda cudownie w czarnych stylizacjach i chyba zrobię z niej Gothic Lolitę. 
 A jak wam się podoba?

12 komentarzy:

  1. Mair wygląda ślicznie w tej stylizacji, najwyraźniej czarny to jej kolor. Bardzo mi się podoba w tych chipach i wigu, rzeczywiście widać, że chociaż stockowy jest świetnej jakości ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kolor chipów, niebieski rzeczywiście do niej pasuje!
    To dobry pomysł, by stylizować ją na Gothic Lolitę, przepięknie wygląda w tej sukience i ciężkich butkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet po zdjęciach widać że wig dobrej jakości. Ślicznie wygląda w tym kolorze chipów. (‘∀’●)♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Te chipy są zdecydowanie lepsze. Wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohoho ja też sobie wyobrażam swoją lalkę jako Goth Lolitę ;D Mair będzie ten styl idealnie pasować c; Wybierasz się może na Niucon?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, wygląda oszałamiająco. ;w; A chipy bardzo jej pasują. :3 Ślicznie jej w niebieskich. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Twoja panna ma śliczną kieckę <3 I buciorki też, ogólnie ślicznie wygląda. Oczka pasują jej o wiele lepiej, niż cielakowe, mam nadzieję, że docelowe też będą cieszyć oko :D
    Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia c: Miałam szczęście, że trafiłam na Twojego bloga, bo uwielbiam takie duperelki typu laleczki itd. A do tego zdjęcia i taki blog to coś bardzo dla mnie xD
    Pozdrawiam! ^-^
    sweetlove-shounenai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia c: Miałam szczęście, że trafiłam na Twojego bloga, bo uwielbiam takie duperelki typu laleczki itd. A do tego zdjęcia i taki blog to coś bardzo dla mnie xD
    Pozdrawiam! ^-^
    sweetlove-shounenai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mair wygląda idealnie w takich stylizacjach. Takie paczałki pasują do niej idealnie. Najbardziej spodobały mi się zdjęcia jak trzyma swoje włosy. Taka gotycka księżniczka może będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, dziękuję Ci ślicznie! ♥
      Gotycka księżniczka - idealne określenie. ~ ^^ ♥

      Usuń
  11. Mair wygląda bardzo dobrze w czarnym kolorze, idealnie nadawałaby się na gothic lolitę ;3

    OdpowiedzUsuń