niedziela, 14 czerwca 2015

17. Mini meet lalkowy~♥

Czeeeeeeeść! (⌒▽⌒)☆ 
Bardzo się cieszę, że wakacje zbliżają się coraz większymi krokami, oraz że udało mi się napisać nową notkę. >w< Tak teoretycznie to mam jedną sesję, której nie dodałam w tamtym tygodniu z powodu braku czasu, ale dzisiaj raczej jej nie zobaczycie bo mam coś ciekawszego. ^3< 13 czerwca odbył się meet lalkowy w Radomiu.  Przyznam, że może trochę taki bardziej prywatny bo postanowiłyśmy razem z OltasiąRikką i Agridle  wreszcie się zobaczyć, a że pogoda piękna i ciepła to wzięłyśmy ze sobą lalki ^^'' No i oczywiście jak zawsze było genialnie! (≧∇≦)/
Bez przedłużania zapraszam na zdjęcia♥

 Uwielbiam Shiro, uwielbiam uwielbiam! 




♥♥♥



Moka jest baaaaardzo urocza, cukierek dosłownie!

Hikari to akurat lalka po przejściach XD Mam nadzieję, że szybko dostanie nową twarzyczkę bo jest naprawdę fajna!

Przyznam, że Mairwen fajnie wygląda w brązowych włoskach.

Tradycyjny meetowy bałagan. XD

I na koniec grupowe!
Więcej meetów lalkowych dziewczyny! =^o^=

Wiem, że zdjęć nie jest dużo ale tak jakoś wyszło, no po prostu. Mair zyskała już oficjalny styl, więc na pewno kolejna notka będzie poświęcona jej. ^-^

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że meet się udał. Wszystkie lalki sa po prostu śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle słodkości w jednym miejscu *w*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość, że pogoda piękna to jeszcze takie cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę :( W mojej okolicy niestety nie ma nikogo, z kim mogłabym mieć meet, a miasto wcale nie małe :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super, zazdroszczę spotkania >.<

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się Mair nie podoba w krótkich włoskach. Lepiej jej w swoich.

    OdpowiedzUsuń