sobota, 11 października 2014

1. Dzień Dobry! ~ヽ(*≧ω≦)ノ

Naprawdę nie lubię się przedstawiać, ajcjhgh.

Więc może zacznę od tego, że wcześniej już prowadziłam bloga, który nazywał się tak samo jak ten. Miałam wtedy nick ''Pokemon'', a później ''Ayumi''. Jego tematyką były głównie lalki Pullip.
Po długiej przerwie postanowiłam założyć nowego bloga i jeszcze raz zacząć przygodę z lalkowaniem i blogowaniem! Ciekawe jak mi wyjdzie. >w<

Przyznam, że dawno mnie tu nie było. Zauważyłam, że większość znanych mi lalkowiczek również odeszła. Trochę szkoda. W każdym razie mam nadzieję, że zostanę tu dłużej niż poprzednio.

H: To moje cukierki, sioo..! >x<

Posiadam jedną lalkę, dokładniej Byul'a Siry o imieniu Hanako. Ma zrobioną hybrydę obitsu 23 cm, chipy od cool cat'a i długi, brązowy fur wig. Jest ze mną już jakoś półtora roku. Głównie widzę ją w lolicich stylizacjach, więc jej szafa wypełniona będzie sukienkami. (●´∀`●)

To może teraz troszkę o mnie? Sama również interesuję się stylem sweet lolity i powolutku do niego dążę. W lalkach siedzę już około dwóch lat, w tym na moją wymarzoną pannę czekałam rok. ;w; Jednak stwierdzam, że było warto! Ponadto pasjonuję się A&M, ogólnie Japonią. Dlatego czasami na blogu oprócz lalek, mogą pojawić się inne rzeczy, związane np. z konwentami, moimi stylizacjami itd. =^w^= 
Mój wiek to 13 lat (proszę, nie oceniajcie pochopnie) ale wydaję mi się, że już dojrzałam do lalek Pullip. Zresztą sami będziecie mogli to ocenić. Mieszkam w Radomiu i mam na imię Iza. Wspomnę jeszcze, że z lalkami wiąże się również moja pasja do fotografii.  
Troszkę się rozpisałam, ale chyba dobrze wiedzieć z kim ma się do czynienia. XD \(^ ^)/ I z góry przepraszam za chaos, który może panować w mojej wypowiedzi. ;w;  
*Tak, zdjęcia przedstawiają Hanako, które wcześniej znajdowały się na starym blogu. *

No i oczywiście liczę, że się polubimy! (✿◠‿◠)


PS. Oglądał ktoś może Durarara? Jakoś mi słabo idzie to anime, a innym strasznie się podoba. Prosiłabym o krótką opinię na jego temat i chciałabym się jeszcze dowiedzieć czy może później rozwinie się bardziej akcja. Stanęłam na 7 odcinku. XD A i nad podpisem odnośnie zdjęć nadal pracuję. ;w;



9 komentarzy:

  1. Witaj w lalkowej blogosferze! :D Hanako jest świetna. Podoba mi się jej wig i oczy. Mają niezwykły kolor.
    Teraz 13 lat to nie problem (haha, sama tyle mam :D), w lalkowym hobby namnożyło się osób w naszym wieku, a nawet młodszych. Nie znałam wcześniej twojego bloga, ale zapowiada się świetnie :)
    Pierwsze zdjęcie jest przeurocze ;w;
    A, jeszcze jedno... Przez Radom jeżdżę co roku na wakacje, może kiedyś uda nam się spotkać (nie naciskam, ale może chcesz).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arigato! >w<
      No pewnie, lubię poznawać nowe osóbki. Można byłoby pomyśleć nad tym spotkaniem, bliżej wakacji. =^w^=

      Usuń
  2. Hanako jest prześliczna! Wiek to z całą pewnością nie problem :) Ja jestem nawet troszkę młodsza. Robisz cudowne zdjęcia :33

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w lalkowym świecie :) śliczna lalka<3
    Jakbyś mogła dodać do bloga obserwatorów to ja z chęcią się dodam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej znowu! Ostanim razem czytałam twojego bloga i nagle właśnie jakoś mi tak "zniknął". Z tego w jaki sposób piszess nie powiedziałabym że masz 13 lat, a zresztą i tak myślę że to czyny mówią o człowieku a nie wiek. ;3 Poza tym jestem starsza tylko o rok. ;D
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hanako jest taka śliczna! Miło ją i Ciebie widzieć tutaj ponownie :D Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam Twojego bloga bardzo dobrze! Może się nie udzielałam, ale pamiętam nawet nagłówek. xD W każdym razie: witaj ponownie! Masz piękną lalkę. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia :3
    Co ja jeszcze...emm...kocham Twoją lalkę. Koniec. Dziękuję za uwagę. xD

    OdpowiedzUsuń